9005210532 |
Medi: fer, pensar, parlar i sentir des de l'STEAM |
2020-2021 |
Curs. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
19/4/2021 - 16/5/2021 (24 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
CESIRE. Centre de suport a la innovació i recerca educativa
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
MS2 Medi: fer, pensar, parlar i sentir des de l'STEAM
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació per ampliar els sabers en la didàctica del “Coneixement del Medi” aprofundint en les maneres de fer, pensar, parlar i sentir des de les Ciències Naturals i les Ciències Socials; tot integrant les matemàtiques, l'art i la tecnologia per ajudar a desenvolupar persones crítiques i implicades.
|
| |
Objectius |
. Aprofundir en les metodologies pròpies de les ciències naturals i socials
. Oferir eines i recursos STEAM per aplicar en l'àmbit de Coneixement del Medi
. Integrar coneixements, eines, recursos... dels àmbits de tecnologia, l'art, la matemàtica i l'enginyeria al desenvolupament del Coneixement del Medi, des d'una mirada STEAM
. Plantejar l'ensenyament aprenentatge del Coneixement del Medi des del pensament crític.
. Incidir en l'avaluació i en la recollida d'evidències.
|
| |
Continguts |
● Procediments propis de les ciències social i les naturals
● Eines i recursos per treballar la integració de les àrees implicades (tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques)
● Recollida d'evidències i avaluació.
● Les habilitats cognitivolingüístiques.
● El pensament crític en un món tecnològic.
● Recursos tecnològics pel medi.
● Dissenyar propostes de Coneixement del Medi.
|
| |
Observacions |
|
| |
Avaluació |
Anàlisi de la proposta de "Medi: fer, pensar, parlar i sentir des de l'STEAM" dissenyada i pilotada a l'aula.
Presentació de millores de la proposta.
|
| |
Requisits de certificació |
Elaboració de les tasques acordades, un mínim del 80%
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres d'Ed Infantil i Ed Primària.
|
| |
E-mail |
cesire@xtec.cat
|
| |
|
|